Aycalyaa ya orantılı vücudum olsa popo evet kadında güzel duruyo 🤗 ama orantısız asagı dogru basen baya var bacaklara dogru inceliyo bel ince kalıyo sinir oluyorum yakışmıyo giydiklerim🙄
ahh ben bekarken 34-36 giyiyodum evlendim 38 oldum hamileyken 38-40 şimdi 38-40-42 hatta dar kalıpsa 44 bile alıyorum tek derdim basen bi gitse 🤦🏻♀️🤦🏻♀️