frambuazliturti yalniz degiliz kesinlikle. Ama sindirildik. Ucu yok memenin diyorum cikar o diyolar. Bi baskasi sutum yok diyor emzir gelir diyolar. Aslinda rahatlatilmak istiyoruz, iyi biseyler duymak istiyoruz. Ama herkes emzirme uzmani bizde yetersiz anneyiz gibi hissediyoruz. Emzirmek tercih meselesi. Ben sutum olmasina ragmen emzirmedim. Vaktim yoktu gunlerce memeye alistiracak ve keyif almadim. pisman miyim asla 🌸🌸🌸