23 nisan doğumluyuz.. iştah kaybı yaşıyoruz şu sıra , dişler sanırım. Bu aralar cok anneci kimseye gitmek istemiyor, bi süre kendi başına oyalanırdı artık onuda istemiyor, sürekli ayrılmayalım annecim edasında,yapışık geziyoruz.. henüz konuşamıyor, hikayelere bayılıyor, birçok nesne, fiil ; ismen biliyor,gösteriyor. Tam bir meme bağımlısı, sabaha kadar 40 kere kalkıyor, memeyle geri dalabiliyor.. durumlar şimdilik böyle bizde🥳