Merhaba
aynı ayda oldugumuz anneler;
beslenme, aktıvıte, gun içinde verimli vakit geçirme, yaşa uygun kıtap, oyuncak vs vs
bırcok konu var fıkır alısverısı yapmak ıstedıgım🙏🏻 Bir saglık calısanı olarak hem kendı bılgı bırıkım ve deneyımlerımı paylasmak hemde sızlerden fıkır ve önerıler almak adına bır grup olustursak mı bu post altında toplanıp🙏🏻
sevgıler