Miram20 benim kızımın topuk kanındada kf çıkmıştı… eşim dr, tekrar alındı… bi iki hafta sonra gelmişti sonuç ve yine bozuk çıktı😳 bebeği takibe aldık… yemesi içmesi, kilo alımı… kusması, terlemesi (çok terliyormuş kf hastaları, tuzlu oluyormuş terleri), baş çevresinin orantılı büyümesi vs…. ter testi önerdiler, yaşadığımız şehirde yapılmadığı için eşimde gerek duymadı. gelişimi normal ilerledi kızımın çok şükür, hiçbirşeyciği yok. boşuna korkutulduk. bu test birkaç sene önce yapılmıyormuş… konulan tanıların yarısı hatalı çıkıyor! sizde içinizi ferah tutun, Allah yavrularımızı sağlıklı büyütmeyi nasıp etsin🤲