Miram20 merhaba ,öncelikle çok geçmiş olsun , enzimler ile ilgili bir hastalık ,bildiğim kadarı ile anne baba taşıyıcı oluyor ve çocuğa geçiyor. Genetik bir hastalık yani. Erken farkedilmesi iyi olmuş çünkü bu çocuklar hasta olmaya özellikle solunum yolları ile ilgili şikayetlere çok yatkınlar. Muhtemelen hastalığı doğrulamak için istenmiştir testler. Çünkü enzimler çalışmadığı için bebekler almaları gereken vitaminleri alamıyorlar besinlerden. Bir de çok terlediklerini ve terlerinin tuzlu olduğunu biliyorum.