-ilknur11- ben bu insanları gerçekten anlamıyorum gerçekten benim bu yüzden oğlum emmeyi bıraktı yazık günah ya bizde de yumurta alerjisi vardı dikkat ettim aylarca bir izne gidelim dedik dışarda yemedim ne olur ne olmaz diye ama yok yok yok diye yumurta verdiler çocuk emmiyor evet dışarıdan da bi problem yok ama emerken kendini geri atıyordu ilk alerjiyi öğrendiğimizdeki gibi acaba yerini mi yadırgadı acaba huzursuzmu diye diye düşündüm sonradan ögrendim çoğu şeyde yumurta olduğunu hala gözümün önünde kim ödeyecek o çocuğun sancılarını bilmiyorum illa popoda kan mi olması lazım yüzü kıpkırmızı mı olsun yavrum hem aç mecbur hem de acı ceke ceke emmiş beni düşündükçe sinir oluyorum