-ilknur11- Oğlumun Süt ve yumurta alerjisi var aylardır uğraşıyorum yemiyorum dikkat ediyorum Kayınvalidem ben bilmeden yemeklere margarin koyyormus ve koymuyorum için rahat ye diye yalan söyledi yemin ediyordu hep bana artık kakasından kan gelmediği için böyle bir karara varmış pilava şehriye bile atmıyorum Bitsin alerji diye altı kilo verdim artık nefsimle savaşıyorum on gün sonra diyet açacaktım oğlum Da yoğurt yiyecekti yaptığına bak bu insanlar niye böyle artık sinirden ağladım ben dikkat ettiğimi sanırken aylarım bir de çöp olursa
espalp -ilknur11- ay kaynanaya bak al boğ onu koy kenara😭 o diyeti yapmanın zorluğunu, o savaşı çok iyi bildiğim için içim sızladı😭 diyet açma ileri bir tarihe mi kaldı? Şikayetleri devam etti mi bu dönemde peki margarine rağmen?
Asafeymeninannesi -ilknur11- Çok zorlu süreçler 😒 yaşadım, bilirim Kayınvalideniz olayın ciddiyetine varamamış 🙄
-ilknur11- espalp margarin yediğimi bilmiyordum bir şikayetim de yoktu açıkçası ona dayanarak çok az koymuş yemeklere
-ilknur11- Mel123g benim şikayetim kakada kandı ilk bir ayda kan gitti daha sonra gürültülü kaka azaldı doktor çok az yoğurt ya peynir yedirdi miktarı çok olursa kan geldi onun dışında şikayetim yok(margarin de yemişim ) On gün sonra da yumurta deneyeceğim bebeğime yoğurt peynir yumurta deneteceğim duruma göre
-ilknur11- Mel123g Ben süt yumurta içeren hiçbir şey yemedim uzun süre sadece dediğim gibi doktor kontrolünde az peynir ya da yoğurt yedim alerjisi çok şiddetli değil diye çoğu doktorun katı diyet yaptırdığını biliyorum ama
-ilknur11- Asafeymeninannesi bence de eskiden alerji mi varmış kafasındaki büyükler her şeyi bilmiyorlar bi anlatamadım gitti
Asafeymeninannesi -ilknur11- Bugün arkadaşla konuşurken açıldı bu konu. Hakket eskiden alerji mi vardı yaa. Yada vardı da farkına mı varamazlardı. Şimdiki nesil zor cidden
-ilknur11- Asafeymeninannesi son dönemin çocukları hep böyleymiş alerjik bebekler hatta alerjik insanlar ben de sonradan alerjisi çıkanlardanım
Devrim Asafeymeninannesi sanırım bende varmış alerji değil de pireye bağlamışlar anlayamamışlar. Eski fotoğraflarıma bakıyorum yanaklarım al al kabarık. Aynı alerjik oğlumun yanaklarından. İyi ölmemişiz 😂 bir kere acillik olmuşum
Devrim Kayınvalidem asla yapmaz ama kendi annem yaptı defalarca. Ben zaten vejeteryanım yemeklerime et suyu koyuyormuş meğer. İnsan aptal yerine konulunca çok sinir bozucu oluyor gerçekten. Üstüne üstlük sağlık mevzu bahisken insan zıvanadan çıkar. Yine kendi annem ayran veriyordu çocuğa. Nasıl çığlıklı bağırmışım. Acillik olmak kolay değil. geçmişler olsun
-ilknur11- Devrim niyet iyi ondan şüphemiz yok fakat bi karşıdaki insanın istediğine saygı duymak lazım
Asafeymeninannesi Devrim Yaaa 😅 Güldüm, tutmadım kendimi 😅 Gerçekten Allah almayınca almıyor 😅 yiyecek ekmeğimiz varmış 😅
-ilknur11- Devrim belki de var bilinmiyor o kadar iş güç arasında kakada kan da arayamaZlarmos heralde 😂
Devrim -ilknur11- o zaman hazır bez de yok tabi. Annemin naylonlu çaputun içinde Kakayı incelediğini sanmıyorum 😃 Ortalıkta zebil zebil büyümüşüz 😁 valla iyi ölmemişiz ha ahahahah sağlık olsun netcen