bustek tugraninannesi0105 radyolojik görüntüyü ve raporu görmeden konuşmak zor. Pandemiden kaynaklı randevusuz ne yazık ki çalışılmıyor siz nerede yaşıyorsunuz?? Anneniz bir an önce bırakmalı sigarayı. Belki şimdiki çekilen tomografide bir şey yok ama ilerde kötü şeyler olabilir çok fazla içiyormuş sadece akciğer kanseri değil bir sürü kanser için risk faktörü sigara hem çok genç hem de çok fazla içiyormuş yazık bıraksın🤙🏻
tugraninannesi0105 bustek siz sağlık çalışanımısınz nedir mesleğinz biz malatyadayz size göndersem bakablr misinz yada bakabilecek biri varsa söyleyeblr mi birşey bn sabahtan beri internette bi kanser olana bi annemn sonçlarına bakyrm nerede lekeyi görmş anlamadm
Ay-Bek tugraninannesi0105 Kanser değil canım korkma hemen.Benim annemin de 5 6 sene öncesi ağzından kan boşaldı. Ciğerinde leke var hem de zatürre dediler hastanede yattı 2 hafta falan. Aradan 1 yıl geçti yine tekrarladı durduk yere kan geldi hastaneye gitti hap verip yolladılar. Sonra yine yine tekrarladı bu şekilde bu sefer ciğerine bi parça kaçmış ciğerinin yarısını alacağız dediler. Hastanedeki hocalar toplanıp bu kararı verdiler. Ciğerinde leke yokmuş ciğeri kendi kendini çürütmüş. Tekrardan çürür mü diye bakacaklar İnşallah tekrarı olmaz. Annem hiç sigara içmez bir de. Annen de sigarayı bırakır İnşallah. Leke için de sürekli kontrole gider aksatmaz her şey yoluna girer inşallah.
Ballii tugraninannesi0105 Tetkikleri görmeden net birşey soylenmez. Ama doktorunuz uygun görürse biyopsi yapılabilir. Net konuşamıyorum çünkü kitlenin boyutunu ve konumunu bilmiyorum. Doktorlarımız daha iyi bilir. Randevu alıp detaylı baktirin,geç kalmayin iyice araştırın.
Aslaninannesin tugraninannesi0105 evet olabilir kanser testleri CEA testleridir. Birkaç ayrı çeşidi var bakılan her biri ayrı bölgeler için. Bazı durumlarda testler negatif çıksa bile yayılım olmuş oluyor. Bu durumda da görüntülemeden yardım alınıyor ultrason mr vb testlerden yani.
tugraninannesi0105 Çok şükür dün 2 doktor buldm 7 hastane gezerek ve kötü birşey görünmüyor tümöre dair bişey yok dediler çok şükür koah vardr bide bronşlar tıkanmş dediler hepinze teşekkür ediyorum bu bayram burnmzdan gelmedi şükür 😇