Annem 2 gündür öksürürlen kan gelmiş bugün akciğere bakldı leke göründü tomografi çekldi rapor falan demişler 15 güne sonç çıkar demişler bişe anlamadm annem çok sigara içiyor bünye zayıf çok da yoruluyor hep öksürürk var yıllardr nefes darlığı hep koahdan şüphelenrdk ama şimdi işte leke çıkınca korkuyorm nedir Allah için biri bişe desin soracağm kimse yok varmı bilen bişe e nabızından kan değerlerine baktm hepsi normal