Prenses-annesi1 canım bir ay düzenli kullandım ve artık kullanmıyorum çok nadir gaz çıkarıyor onu da rahatça kendi çıkarıyor karnına bir parmağınla yavaşça dokun pıt pıt diye ses gelmiyorsa şiş değilse gazı yoktur bebek rahatsa zaten anlarsın problem olmaz