Ben de 1 aylıkken kullanmıştım günde 3 veya 4 kez 5 er damlaydı 4. Ayında rahatladı bıraktım kullanmayı. Aslında doktorumuz nurse hurveys önermişti eczanede sab simplex vardı tekrar doktora danışarak kullandık faydası oluyor biogia da kullanmıştım aynı zamanda