Elifduru11 bebeğim doğduğundan beri çok çok gazlı. Anneannem zeytinyağ iyi gelir dedi ve ben vermedim. doktora sormayınca vermek istemedim. Doktorumuz kimyon çayı 2-3 kaşık ver demişti onu bile verdim ama zeytinyağını ne sordum ne de verdim. Ek gıdaya 4 aylık geçtik. Suan oğlum 5,5 aylık. Doktorumuz çorbalarına 1 tatlı kaşığı koy dedi. Ve günde 1 tatlı kaşığı da ekstra veriyorum. Bin pişmanım vermediğime. Resmen gazını düzene koydu. Geçen günlerime mi yanayım çocuğumun acı çekmesine mi bilemedim