Elifduru11 3 aylık bebeğim var mamasına zeytinyağı koymak çok iyiymiş diye duydum hem kilo yapıyormuş hem gaz sorununu gideriyormuş kullanan arkadaşlar varmı yada kullanmam doğrumu sizce
Ececik07 Elifduru11 ben kullandım ama arada 1 çay kaşığına yakın koyuyordum 2 güne bir falan denedim kaka sorunu hissettiğim zaman sıkıntı olmadı
nilosaydn Elifduru11 valla 4 gun yapamadı kakasını.. zeytınyag verdım ustunede emzırdımm … sonuc mukemmel :)
Birkucukeylulmeselesi Ececik07 anne sütü alıyor kızım sadece gazı için verebilir miyim bahçemizin saf zeytin yağı
Ececik07 Birkucukeylulmeselesi bizim de öyle bahçenin diye güvenip verdim zaten dışarıdan aldıklarım olsa vermezdim
AlimbalAlim Birkucukeylulmeselesi ben sadece anne sütü alan oğluma ilk aylarda hep verdim. Ama çok az. Günde en fazla iki çay kaşığı. Faydasını gördüm. Ben hiç gaz damlası kullanmadim.
Serap02 Ececik07 ne güzel keşke. Bizimde bahcemiZden olanı olsa da verebilmek disardakilni bende veremiyorum
Twinsmomee Kabız olduğu zaman doktorumuz ver demişti bizede şimdide kan ilacına başladık kabızlık yaşıyoruz o yüzden her sabah bir çay kaşığı veriyorum
Alparslanmirzabyrm 4 gündür kakasını yapamadı 3 gün zeytinyağ verdim hala gelen giden yok 🤷🏼♀️🤦🏼♀️ Zeytinyağdan mı bilmiyorum ama alttan çıkarttığı gaz çok tuhaf kokuyo zeytinyağdan sonra oldu 😂
Ada_Deniz Alparslanmirzabyrm koku varsa kaka yapamadığından ve kaka yapmasj yakın olduğundan önce karnını zeytinyağ ile bir güzel masaj yap annesi 1 saat sonra da duş aldır kakasını rahat yapar o zaman
Busra1034 Elifduru11 Bir tanıdığın bebeği zeytinyağı yüzünden hastanelik oldu icirirken akciğere kaçtı kaygan olduğu için bence vermeyin. Karnına falan masaj yapabilirsiniz ama
Heide Busra1034 direk vermek zaten iyi değil biz bile içemiyoruz direk yapısından dolayı. Ama mamaya katinca bi sorun olmuyor 😊
Pelo_00 Elifduru11 Bebeğim kabız olmuştu doktorumuz önermişti günde üç kez bir çay kaşığı olarak. Kabız olmadığı zamanda günde bir ya da iki kez mamasına koyuyorum.
S100516 Elifduru11 ilk zamanlar asla kaka yapmıyordu ben veriyordum az ama bir damla bile değil doktorum verebilirsin ama aşırıya kaçma çok sık verme demişti.