Cansu331 BasakK merhaba bende sezaryen doğum yaptım 7 inci ayda oldum. Ama olduğumdan bişey anlamadım günde bi kez anca peçeteye geliyor. Sizin nasıldı yanlış anlamazsanız. Post açmıştım ama çok yazan olmadı
Mugetokmak Teyzem emzirmeyi bırakana kadar adet olmazdı 3 çocuğunda da öyle olmuştu. Bende Koreli’min bitmesine 3-4 gün kala adet olmuştum. Kişiden kişiye değişiyo bu sanırım