gulsum61 Kızlar kızım 2 buçuk aylık ellerini sürekli ağzına sokup ağlıyor güzelde kakasını yapıyor anlamadım salya da geliyor ağzından az az sütüm mü yetmiyor
Zeyyy gulsum61 ellerini keşfetme aşamasında eller ağızda durur bakar ağzına alır salya da normal benim kız 2.ayında başladı salya akıtmaya doktorlar normal dedi 6aylik oldu dış çıkarmaya yakın şu an yoksa doymazsa belli olur doymayan bebek yıkar ortalığı valla 😊
ikievlatannesiii gulsum61 bizim durumumuzda ayni bizde 2 bucuk ayligiz bekliyim bi kosede bende belki bi tavsiyesi olan vardir
Sznklc gulsum61 benim kızımın da 2 aylıktan beri eli ağzında 6 aylık olduk hala aynı eli doluysa elindekileri boşsa elini sokuyor ağzına😄 görenler aç galiba diyor ama yok hep böyle. Aç kalan Bebek elini emmez sadece ağlar belli eder. Kilo alımı da normalse sıkıntı edecek bir durum yoktur 😊
gulsum61 Zeyyy valla ne yapmamın gerektiğini bilemedim emzirmeye çalışıyorum emerken ağlıyor sütüm mü yok diye mama veriyorum aynısını yapıyor yatırıyorum uyutmak için ağlıyor
Zeyyy gulsum61 el ağızda olması açlık için bi belirti değil ama benim kizim sürekli eli ağzında ve salyası da akiyodu 2.aydan beri hep böyle kilo alımına göre mama da artma yada azalma yapın bence
Sznklc gulsum61 gazı olabilir mi. Benim kızım gazlı bir bebekti emerken ağlıyordu. Hatta şimdi bile ara ara gaz sancısı oluyor emerken ağlayıp huzursuzlanıyor
gulsum61 Aybukebuyuyor allah yardımcımız olsun canım insan napıcanı bilemiyor inşallah bir an önce geçer
Kahvegerek gulsum61 emziğin plastik yerine tırnağınızla tık tık vurun hafifçe. Doğduğunda bizimki de almadı kuscak gibi oluyordu bebek hemşiresi gelip öyle yaptı aldı o kadar kurtarıcı birşey ki 😇
gulsum61 Zeyyy kilosu boyu iyi çıkıyor hep kontrollerde ama sürekli Eli de ağzında olunca şüphe duyuyorum
Seda1706 gulsum61 daha dün aynı postu açtım canım bizdede durum aynı 3 aylığız diğer anneler bizdede aynı dediler genel bir durum heralde
Hayal123 Sznklc şu an kaç aylık acaba.. benimkine öyle cikdiriyo ağlarken beslenirken🤦🏼♀️ karında guruldamayla birlikte ağlamaya başlıyor.. işkence oldu beslenme saatlerinin.. 3,5 aylık olduk azalacağına artıyor
Humakusum Tubad Tubad canım benim bebeğimde şuan 45 günlük ve tükürüğü çok fazla baloncuk baloncuk yapıyo yalanıyo hep memede yaşıyoruz emmekten mi bilemedim sizin bilginiz var mı 🤷🏼♀️
Seda1706 [bilinmeyen] aynen öyle canım o zaman ağlamıyo tam sokamayınca hırslanıyo tırnaklarını uzun tutmuyorum zaten. Bende dişten şüphelendim hatta dün aynı postu açmıştım salya yoktu bugün o da var huysuzlukda başladı bakalm nolcak böyle
Zeyyy gulsum61 diyorum ya emmek bi refleks hem elelrini tanıma aşamasında da emer bebekler benim ki sürekli emerdi herkes bu çocuk aç aayy annesi al bunu doyur ayy hastane de bile kadınlar hep böyleydi onlar bitmez 😊 bırak emsin 6 aylık olunca da ayak parmaklarını emiyolar benimki öyle şimdi 😃