Ejderefeannesi
Bende 36 haftada doğum yaptim.
Biri 3 da diğeri 7gun kaldı kuvozde
Premature bebekler çok güçlüler hiç merak etme,öyle de çabuk büyüyorlar ki haberiniz bile olmuyor
İnşaallah en kısa zamanda kavuşursunuz yavrunuza 🙏
Eve kimseyi kabul etmeyin hele şu zamanda hiç etmeyin
Solunumu için de antibiyotik tedavisi alıyorlar benimki öyle olmustu,oda bebeğin bağışıklığını güçlendiriyor.
Benim biri aldı biri almadı antibiyotik,alanın bağışıklığı daha güçlü ayrıca
Tabiki onun tek ihtiyacı olan şey sizin sütünüz bol bol sağın ve götürün hastaneye fazlasınıda dolaba atın. 👍
Premature bebekler biraz memeyi tutamayabiliyorlar,tutmazsa kesinlikle gece gündüz çabalayin tutturun.
Simdiden gecmis olsun sağlıkla kavuşun insAllah 🙏😇