Benim bebeğim de 15 ocakta 33 haftalık 1590 gr doğdu,yüksek tansiyon çıktı acil alındı,29 gün kaldı küvezde.ilk zamanlar evet hortumla beslendi,sonra onu çıkardılar biberonla beslediler,sonra beni emzirmeye çağırdılar,emmeyi öğrendi,2450 gr la taburcu ettiler.kimseyi ziyarete kabul etmedik,sonra zaten korona sürecinden