Ezoo27 prima,minies,molfix,sleepy,canbebe,prima premium care kullandım.hiçbiri pişik yapmadı belki tenden tene değişiyordur.miniesi hiç sevmemiştim çok dolu dolu oluyor ve sık değiştirmek gerekiyordu,molfix de ona benziyor,kakayı çekemiyordu.sleepy sızdırmıştı,canbebe de molfix e benziyor,kaka yapınca öne arkaya komple dağılıyor.şimdi gündüzleri canbebe kullanıyorum,gece prima premium care. Premium care güzel,kakayı da çekiyor.10 saat hiç ellemediğim oluyor,gece olduğu için belki de.