Mineoksuzz Ezoo27 annelersatiyorr diye bir sayfa var İnstagram da yarın bez falan satmak isteyenleri paylaşılacaklar Mış az önce gördüm satabilirsiniz 😊
CemreKerem Ezoo27 ben yazın kullandım bel bölümü hava almıyor sanırım bebeğin sırtı pişik olmuştu bir de topaklandi bez kısmı ama çok da fena sayılmaz ..
Ezoo27 Nursuyaman bepanthol kremı ben de kullanıyprum acaba bez degısınce daha dıkkatlı mı bakım yapmak gerrkıyor alısana kadar bebegın tenı
Herseycokguzelolacak Lale sleepy surekli sizdiriyor.kakyi da cisi de.uygun diye almistim.bi daha da almam
Durumommy Bende doğunca prima premium care kullandım ilk geceden pişik oldu bezden mi bilemem ama sleppy kullanıyorum şuan hiç sorun yok şükür birde Sudocrem on numara
Ozlmelf Ezoo27 kesinlikle migros bezi minies denemelisin 👍 ince kokusuz içerigi temiz kimyasal yok . Emiciligide güzel sızdırmaz . Daha ne olsun
Deletedmom0031 Ezoo27 memnundum ama bi kaç kere sızdırma yaptı goon hiç yapmayınca ona devam ettim bende
Minikpirincim Ezoo27 primadan sonra her bez ne yazikku pisik yapiyor. Pisik yapmasi icin icerisinde bir madde var cok arastirdim ve prima almadim. Minies veya sleepye gecin su ve pamuk ile dokunmus ikiside
2018mila Mühendisinoğlu diye bir sayfa var onun yıldızlar listesini takip ederek aldım Herşeyi goon kullanıyorum şuan çok güzel hem ekonomik hemde katkısız