Mommyyy_1 benim oğlum 6 buçuk aylık oldu ilk aylar hepp emmek istiyordu uyurken bile filips aven ultra air kullandım gayette güzel tuttu ama bazı bebeklerin ağız yapıları daha küçük oluyor bu yüzden öğürüyor olabilir bi deneyin bence bir çok bebek bunu seviyor başka emzik kullanamazlarken ama bu zamanları sabırla geçireceksiniz ama emin olun geçecek emme refleksleri çok güçlü olduğu için hep bunu istiyorlar 3.üncü aya geçtiğinizde hafifler emin olun