ikiprensannesii2 canım bende sezeryan oldum doğum yaptığım hastanedeki başhekim doktoru bana normel aşurelik buğdayı kaynat kaynadıktan sonra biraz suda kalsın bütün vitaminini bıraksın sonra şeker koy o suya iç dedi o kadar yararı oldu ki icip yatıyordum afedersin sistemin bile ıslanıyordum hep buzluğa koydum sagip oğluma verdim. Annem yapardı tabi 40 gün o bakti bana sonra gidince ben çok fazla yapamadım oğlum hiç durmuyor sonra e bebekte emziren annelere özel malt içecek var oda kesinlikle tavsiye ediyorum kesinlikle iç ve 1 saat uyu kalkınca nasıl etkili olduğunu anlarsın göğüsün taş olacak inşallah