ikiprensannesii2 bende senin gibi suni sancı çekip üstün kendi sancım ama olmayınca sezaryan oldum.
Sütüm 3 gün gelmedi sakın kafaya takma bebegin sarılık olmaması için mama ver mutlaka ben vermedim sarılık değeri 20 kadar çıktı birde sarılık.icin hastane yattık.
Kompostunu şekerli değil üzüm pekmezi var onunla yap.kompostu ılıyınca pekmezi koyup kariatir öyle iç ben öyle yaptım. Eczanede beslak süt artırıcı damla var onu al bende fayda etti . Bol.bol su ve roka dere otu semizotu bunları bir salata yaparak ye.
Tavuk haşlama ye sebzeli gene asla ekmek makarna pilav yönelme bı faydası yok sadece mideni şişirir. Hipp stell tea ve rezene çayı bunlari iç ve ılık suda gir goguslerine elinle yukarıdan aşağıya doğru bastırarak masaj yap tarak ile goguslerini tara bu süt kanallarını açacaktır.
Kaynarsuyla bezi islat ve goguslerine köy yada havlu yu ütü ile ısıtıp koy goguslerine ve hep uzan ayağa kalkma . Dikişli yerlerini 1 saat arayla havalandir yoksa enfeksiyon kapabilir elinle göbeğini yukarı kaldırıp dikiş yerlerini havalandır.
Ve mutlaka sıvı şeyler tüket . Dr demir ilacı verdiyse dikkt et kabızlık yapıyor. 3 günde bir tüket demir ilacını benm Dr öyle önermişti. Kabız olmamaya dikkt et.
Sütüm var sütüm gelecek diye yok diye asla tüketme 1 damla bile sütün geliyorsa bilki devamida geliyor sadce olumlu düşün.