Mom107 kahve yaptığımız fincanla bile ayran içer su içer meyve suyu içer ama süt girsin içine tadına bakıp süt olduğunu anlayınca üstüme fırlatıyor. Aslında bardak çeşitleriyle bir problemimiz yok uyku arasında öğlen ve akşam uykusunda biberonu uyku arkadaşı olarak kullanmak istiyor sütüm yatağa gelsin de biberondan içip öyle yatayım mantığında bizim oğlan