Koalammm biberonu bırakmak için küçük gibi geldi bana ya da ben gerek duymamıştım o aylarda.
mama içtiği için yemek yemiyordu o yüzden bıraktırdım aslında. Nasılsa uyumadan önce mama içecek ya yemiyordu sofrada bir şey. Bir nebze düzeldi bu da. Emziği de bir orta yol bulduk. Sadece uyurken alıyor, uyanınca bize veriyor getirip.
teşekkür ederim size de kolaylıklar dilerim 😇