AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Elifmoms Erken gebelikntestleri var eczanede acaba gösterir mi onlar, sağlık ocağı yapmıyormu?
Elifmoms jap AyPerisiVeGokPrensininAnnesi 2 tane test yaptım sonuç negatif ben nötr kaldım ama eşim üzüldü biraz 😅 varsa bile daha çok erken zaten çıkmazdı heralde testte adeti bekleyelim bakalım 😌 zaten bulantılar da geçti şükür üşümüş olabilirim
giz Elifmoms evet midenizi üşüttüydeniz olabilir. Bir hafta daha bekleyin sonra bir test alın. İyi olan testler var adetten 2 hafta önce gösteriyor doğru sonucu diye biliyorum eczacınıza sorarsanız yardımcı olur zaten.
Elifmoms Sum87 erken test mi yoksa normal testle mi bir de belirtiniz var mıydı nerden anladınız test yaptınız