Adetimin üstünden 2 hafta geçti dün sabah aşırı mide bulantısıyla uyandım akşam 5e kadar hiç bir şey yiyemedim agzıma aldıgın şeyi tekrar çıkardım. 10 dkda bir kustum diyebilirim. Ben üşüttüm diye düşünüyorum ama eşim hamilesin bence deyip duruyor. Bugün de uyanalı 2 saat oldu aynı dünki gibiyim midem bulanıyor bişey yemeye korkuyorum şuan. Test alsam varsa bile şimdi çıkar mı acaba adetten 2 hafta sonra hamile oldugunu ögrenen var mı