Bbv benim ikiz kızlarım var. Biri çok erken aguladı 1,5 2 aylıktı. Sonra durdu. Diğeri agulamıyordu ses çıkarmıyordu sonradan açıldı. 6.ayı bağırmalarla geçirdik sessiz olan ile. Erken agulayan duruldu. Yani hiç belli olmuyor. Şu an 7 aylığız isimlerini 10 gündür falan biliyorlar. Yeni yeni dönüp bakıyorlar. Diş de çıkarmadılar henüz mesela. Hiç kafanıza takmayın o yüzden.