Bbv ismini 3,5 4 ayında tam öğrenmişti ama doğduğundan beri sürekli söyledik şuan 7 aylık kızım baba diyor ucundan da anne 🤦🏻♀️ Tam babasının kızı 🤷🏻♀️ Onların dışında bir çok ses çıkarıyor ama bu bebeğin gelişimiyle ilgili her bebek aynı değil elbette bol kitap okuyun şarkılar söyleyin kendinizi ve aile üyelerini ve yaşam alanınızı tanıtın ayna karşısında zaman geçirin Biz doğduğundan beri böyleyiz faydasının olduğunu düşünüyorum ama çok da önemli değil bir bakmışsınız bir anda öğrenmiş bu bebelere hiç belli olmuyor 😊