Cnsuercannnnn Ben 2.kızımı doğum yapmıştım benle aynı gün doğum yapan kadın benle aynı odadaydi ben kızımı emzirdim yatırdım onunki erkekti çocuk ağlamaktan morardı artık kadının sütü gelmemisti babası mama vermemekte israrciydi hastanede kimse ilgilenmedi en son dayanamadım çocuğu emzirdim de hem anne rahat bir nefes aldı stresten azıcık uzaklaştı akşamına sütü indi şimdi Dusunuyrm keşke numarasını alsaydım sonuçta süt annesi oldum ilerde olurya kızımla tanışıp allah muhafaza birşey ler olursa diye Dusunuyrm ama ozman tamamıyla çocuğu öyle görmeye dayanamadım hemen dusunmeden emzirdim