Cnsuercannnnn siz lohusanın yanına cıkın, sütü gelmez diye birşey yok. eliyle masaj yapsın, eliyle sağmaya çalışsın. Kolostrum cok yaglı bir süt o yüzden süt knalları dar oldugundan gelmiyor gibi oluyor ama bebek de çekemiyorsa süt yok deniliyor. Bebek sarılık olmasın diye sagıp sagıp vermeleri lazım. Mama da vereceklerse enjektör veya kasık ile versinler