Emel3003 ben hıpp kullnıyrm kılo aldırıo sadece şişirme yapmıyor bebegım aptamılde seker var dıye bılıyrm bebelac dan da memnunum hatta smılac kullndım oda xok ıı geldı bıze smdı sma aldık bklm o nasıl oluck bu mamalar gayet guzel tbı en ıyısı hıpp o ayrı ama oda hemen acıktırıo bnce anne sütüne en yakın o cunku ınstgramda mühendis oglu var ıstersenız bı ınceleyın bız oradan bakıp alıyrz mamaları