Emel3003 aysenub20 kilosuna etki edince gavisgon kullandık ama yine pek fayda etmedi 1 yaşa kadar devam edebilirmiş
Ayfer1454 Prensim1 cok geride degilsiniz kilo konusunda saglikli olsunlar da kafaya takmama gerekiyor biz 3800 doğdu su an ki kilosu 6 300 boyu 63
Heide Prensim1 keşke mamaya başlamasaydin canım hatta yolum basindysan vazgeç derim. Benim kızımda o çınarlar alıyordu herkes zayıf sütun yok dye diye mamaya baslatdi smdi 3 ayligiz damla damla geliyor resmen sutum. Çok pişmanım dinlemeyip emzrseydimde az kilo alsydi keşke
Prensim1 Heide Ben ilk 8 dk falan birini, bi 8 dk falanda diğerini emzirip öyle mama versin. Sütümde bir azalma olmadı şükür. Siz öyle yapmamış mıydınız?
Prensim1 Ayfer1454 Hayır bakılmadı. Ya şöyle sanırım, sütüm var ama kilo aldırmıyor diye düşündüm. Ee şimdi + mama işe yine az alıyor kilo.
Prensim1 Emel3003 Hatta bugün doktor şey dedi, beslemesini 3-4 saatte 1 yap dedi, iyice acıksın birden yersin fazla dedi.
Prensim1 Kizimkuzum Sürekli beslemeden ziyade acıktır iyice öyle besle dedi, yani 3-4 saatte 1. Ya özel doktor bu, çok çokta başarılı bir adam. Devlet hastanesinde çocuk doktorlarında virüs çıktı götürmeye korkuyorum. 64 cm boyu
Ayfer1454 Prensim1 bende var sanıyordum 20 dk bi göğsümü 20 dk da diğer göğsümü çıkan süt yeterli değildi mamayi nasıl veriyorsunuz kaç saatte bir miktarı ne kdr
Poyraznisam Prensim1 eger sütünüz yaramıyor olsaydı onceki aylar guzel kilo almaz ayrıca boyuda uzamazdı bır yerden sonra bebekler kiloyu dengelemek için az almaya başlıyorlar kiloyu bence gereksiz mama vermeyin onun yerine emme süresini arttırın ne guzel sütünüz de varmıs
Heide Prensim1 öyle yaptım canım şuan bile kızım emiyor daha doğrusu emmek istyor ama az geldikçe kızıyor istemyor sürekli sağımda yapyrm ama yok bugün artk damla damla 20 cc cikarabldm
Prensim1 Kizimkuzum İnşallah bakalım. Ek gıdayada 4. Ay başlayalım dedi. Ben erken buldum ama. 5. aydan önce başlamayı düşünmüyorum.
Didem52miray Bizde 5aylik olduk 6.300gr Ilk aylar çok güzel kilo aldı ama sonra durdu Dr sorun yok dedi
Prensim1 Didem52miray Doktorumuzun bize söylediği ilk 3 ay kilo alımı önemliymiş. Doktorunuzun dediği gibi normal sizin durum.
Kizimkuzum Prensim1 Bagirsaklar icin ve gelecekteki sağlığı icin çok erken önerilmiyormuş iyi yapmışsınız.
Prensim1 Ayfer1454 Uyuturken veriyordum sadece emzirmelerin ardından. 60 cc. Uyanınca emziriyordum sadece.
Htcslh Prensim1 hangi mamayı kullanıysnz mamadan kaynaklı da olabılıyo bazen bizde 2.5 aylıgız meme+mama gıdıyrz bklm kontrolümüz de doktorumuz ne dıyecek
Emel3003 Htcslh evet mesela hıpp kilo aldırma konusunda iyi değilmiş ama içeriği en temiz olan mama. Bir doktor sma en iyi kilo aldırıyor demişti ama o da kabız yapıyormuş. Aptamilinde içeriğini iyi bulmuyorlar.
Prensim1 Htcslh İlk Hipp kullanıyorduk, çok gaz yaptı diye Sma’ya geçtik. Hipp’te biraz almıştı. Acaba Sma mı kilo aldırmadı 😕 siz ne kullanıyorsunuz?
Htcslh Emel3003 ben hıpp kullnıyrm kılo aldırıo sadece şişirme yapmıyor bebegım aptamılde seker var dıye bılıyrm bebelac dan da memnunum hatta smılac kullndım oda xok ıı geldı bıze smdı sma aldık bklm o nasıl oluck bu mamalar gayet guzel tbı en ıyısı hıpp o ayrı ama oda hemen acıktırıo bnce anne sütüne en yakın o cunku ınstgramda mühendis oglu var ıstersenız bı ınceleyın bız oradan bakıp alıyrz mamaları