2lokummannesiii Misskokulum seninki de erkenci kuş Allahım ya niye böyle erkenciler anneme gitmesem var ya yere yapışırım uykusuzluktan
Misskokulum 2lokummannesiii ben de annemdeyim diye iyiyim eve gidince napariz bilmiyorum 6 ti geçmiyor 🙄
endlesslove 2lokummannesiii A o zaman pirinç lapası en uygunu olur canım çok geçmiş olsun birde zinco diye bir ilaç yazdı o da iyi geldi
Mirayinannesi20 Benim kızımda 4 aylık usutmus sanırım yeslimsu yapio ve az az sürekli altını alıyorum yoksa kakası poposunu yakio sizce ne yapmalıyım
MelihAsk28 2lokummannesiii Salgın demek benim oğlan da ishal oldu , memlekete geldim acaba hava değişikliğinden mi diye düşünmüştüm. Gece doktora gittik motillum diye bi ilaç verdi ama kullanmadım henüz çok aşırı olursa kullan dedi . Şekerli bişeyler yedirme dedi
2lokummannesiii MelihAsk28 doktor ne dedi size? Şekerli bir şey vermiyorum zaten sadece meyve veriyorum o da muz.
MelihAsk28 2lokummannesiii Acile gittik doğru düzgün bakmadı bile sadece bi iki gün daha takip et artarsa ilaçı kullan dedi. Diş, hava değişikliği vs herşey olabilir dedi.
Zynpeylul25 Selam Benim kızım da 10 ay 3 günlük bizde de sürekli ishal pirinç lapası muz patates püresi yapıyorum yiyor geçiyor arada farklı şeyler yiyince yine aynı havalar da mı acaba çok sıcak dayanamıyor bebişler 😔
Zynpeylul25 2lokummannesiii günde tahminen kaç kere yapıyo benim kızım da 4 aylıkken sürekli mukuslu kaka yapıyordu Dr a gittik hemen tahlil verdik dizanteri dedi Dr dikkat edin isterseniz Bi dr a götürün
2lokummannesiii Zynpeylul25 doktora yazdım salgın var dedi ateş var mı dedi yok dedim dişleri çıkmak üzere neden böyle anlamadım dişte olabilir dedi.