berkusbalii ben 5 aylıkken odasını ayırdım çünkü beşiğine sığmıyordu, tek kişili yatak boyutunda yaptırdım karyolasını ve yükseklik ayarı da mevcut yani 10 yaşına da gelse mobilyaya bişe olmadığı müddetçe kullanılabilir bir şey. Aşırı memnunum, süreç içinde ataklar, korkuluklara tutunup kalkması, bi yerini vurur endişesi falan yaşadım ama baktım ki hiçbir şey olmuyor bu arada şuan 9 aylığız🌸 tutunduğu yerden kendi oturmayı öğrendi tutunarak sağa sola gitmeyi öğrendi, karyolası şuan yere sıfır ve kendi girip çıkıyor. Bir kaç hafta önce bu zordu çünkü uyumamak için çakmaya çalışıyordu ama iki üç gündür uykusu gelince yatağına çıkıp bekliyor. Ben çok memnunum oğlumda memnun geniş geniş dolana dolana yatıyor 🤗 tek sıkıntısı başka yerde uyutmakta çok zorlanıyorum çünkü yer yatağını her yerde bulamıyorum(oteller misafirlik vs çok zor oluyor.) sırf bu yüzden bu yaz tatile gidemedik ailecek çünkü otelde onu uyutabileceğim bir yer yok 🙄 biz karyolamızı Altuka home’dan aldık gardrop ile birlikte ben çok memnunum sağlam bir şey yatağımızı da welllmatt yataktan aldık 7 yaşına kadar kullanabileceği bir yatak be aşırı rahat. Yatak eve ilk geldiğinde eşim rahatlığından orda yatmak istemişti hep😅 kendimize de alalım diye baktıktan sonra vazgeçtim meblağı görünce🙈 herşey evladım için❤️ Ürünlerin hepsini indirimden almıştım yanlış hatırlıyor olabilirim kabaca fiyatları yatak:2700 karyola ve dolap : 3200 gibiydi