Merhaba kızlar. Açılmış bütün montesorri postlarini okudum tatmin edici bi cevap bulamadım. Size sormak istedim.
Kullanıp memnun kalan var mı?
Nerden ne kadara yaptırdınız?
Kullanım ömrü ne kadar?
Bi hevesle yaptırıp ilerde pişman olur muyum?
Son olarak kullanip memnun kalan annelerden bi görsel rica edebilir miyim..