Blkns12 evet bende duymustum hatta uygulattılar ikindiden sonra eşyalarını bile yıkama dediler o dönem korkmuştm ama şimdiki aklım olsa dinlemezdim tabi bizimkiler 40ı cıkana kadar demişti hatta ve hatta bezlerini bile ikindiden sonra çöpe atma biriktir gündüz at demişlerdi🤦♀️🙈