Merhaba bayanlar,
oglum 45 günlük göbek bağı 4.gün düştü ve düştüğünden beri neredeyse her akşam yıkayıp öyle uyutuyorum daha kolay uykuya dalmasını sağlıyor. Fakat şöyle ki kaynanam ve yeğeni bizdeyken bunu söylediğimde aşırı günah bişey yapmışım gibi tavır sergilediler bebekler asla ikindiden sonra yıkanmazmış bi de pazatesi perşembe günleri bebekler yıkanmazmış gibi saçma salak şeyler söylediler he dedim geçtim ben akşam yıkamaya devam :D hayır merak ediyorum gerçekten mantıklı bi açıklaması var mı bunun dinen de olsa neden ikindiden sonra yıkanmaz?