cocomelon dikkat ederseniz eğitim değil iletişim dedim yani bebeğinizin tuvalet ihtiyacının sinyallerini alıp lazımlığa götürüyorsunuz hepsi bu. Kendim öğretmenim yani gelişim psikolojisi okudum ve inanın bebeklerimiz nasıl acıktığında anlıyorsak bir süre sonra çişini yaparken de anlamaya başlıyorsunuz bu süreçte. Tuvalet iletişimi diye bir kitap var okumanızı tavsiye ederim. Lafım size değil fakat birçok anne ne yazıkki kitap okumak yerine sadece yorumları okuyarak bilgi sahibi olduğunu düşünüyor. Ben bebeğimin tabiki anne çiş demesini beklemiyorum ama gelişimsel olarak anal kaslarını kontrol etmeye başladığı 2 yaş sonrası bu süreci kolaylaştırıyorum yani 2 yaşından sonra bebeğime tuvalet ‘eğitimi’ vermicem. Zaten doğal olan bir süreci 2 yaşından sonra kendisi farkında olarak gerçekleştirecek. 🌸