duruliyasmom ne güzel : ) biz de 10 aylığız tuvalet iletişimi kurmaya çalışıyoruz 🌸 sabah uyandığında ilk işimiz lazımlığa gitmek , 4 haftadır ilerliyorum ve sabah çişini lazımlığa yapıyor kakasını yaptığını çok rahat belli ediyor yüz ifadesinden anlıyorum lazımlığa gidiyoruz şimdilik tek sıkıntımız yemek yerken gelen çiş onu bezine yapıyor ya da kavun karpuz yediyse lazımlıktan sonra da çişini beze yapıyor ama kaka olayını hallediyoruz gibi şimdilik 🌸