Perissmom 4. Ayımız kâbus gibi geçmişti 😏 wirusten kaynaklı iki aydır cikmadgm disarya şu atak yüzünden cwkmstm sanki bir yeri ağrıyor canı acıyor gibi ağlıyordu çığlık çığlığa hasthnye gittgmzde sonuçlar tertemizdi ayakta sallanmaya bu ayda alıştı oğlum we kaçınılmaz meme reddi yani bence 4. Ay bebek we anne için dönüm noktası bu ayi atlatirsaniz Allah’ın izniyle rahatlycksnz her bebek bu ayı böyle atlatmiyor gözünüz korkmasın kolaylık we sabır diliyorum 🍀