Snmtt hep huysuz bi bebekti ama 4. ay iyice huysuz oldu🤦🏻♀️ Oda oda geziyoruz, camdan bakıyoruz, sürekli şarkı söylüyorum konuşuyorum, dolapları açıp içine bakıyoruz, buzdolabını inceliyoruz, çıngırak vs zaten hep elimde, gıdıklıyorum, cee oynuyoruz, dans ediyoruz ama ağlayarak hepsi😭😭😭oyun halısı da 15 dk duruyor dediğiniz gibi.