Elif23 biz rota yaptirdik iyiki de yaptirmisim 7 ayligiz ayni sikayet bizdede hic bise yemek istemiyor. Bu sabah ilk defa kustu antibiyotklerini kullanmk istemiyor bu aksam da verirken og yapti ama kusamadi. Ishalide gubde 2 defa anca olur bugn 3 kez kaka yapti. Ictigi anbiyotk ishal yapar dediler. Zaten var olan ishal ilacdan once gunde 1 2 kezdi 3 oldu inanin bnde cok endiseliyim