Elif23
Rota virüsü kapmış olabilir. Sanırım aşıyı da yaptırmamışsınız, bu yüzden hiç beklemeden bir hastaneye gidin. Eğer rota ise, aşı olmuş olsaydı evde hafif atlatırdı ama aşısız olduğu için ağır seyredebilir hemen bir hastaneye gitmenizi tavsiye ederim. Aşırı kusma ve ishalden dolayı vücudun susuz kalması durumundan dolayı serumla su ihtiyacını karşılayacaklardır. Çok geçmiş olsun.