OlgaArslan Evet sizin bu konudaki yazdıklarınızı görüyorum ara sıra. Bazı bebekler kendiliğinden yeme konusunda biraz sorun yaşatabiliyor maalesef. Keşke size çekseymiş. Yani bu sizin psikolojiniz için de önemli. Evde yrmek yapıp da yiyen olmayınca ister istemez kendinize güveniniz düşüyor. Yani bende öyle oluyordu. :) Şimfi bebeğim yiyince çok mutlu oluyorum. Aynı benim eşim de sebze yemez, et yemez. Sadece mercimek çorbası içer. Makarna ve hamur işlerine bayılır. Kola bağımlısıdır. Düşünün artık :) ama bebeğimizle birlikte o da yeme içmesine biraz olsun dikkat edecek. Mesela kolayı azalttı, yakında bırakacak inşallah. Ne yapıp edin bebeğinizi kendinize benzetin yeme konusunda 😊