Dilhunizade acikahve 3 ay 3 günlük. 24 nisanda 3.200 gram doğdu 23 temmuzda sağlık ocağında kontrolümüz vardi 6.400 gram çıktı ama iki hafta once sağlık ocağındaki doktor az dedi ve cok üzülmüştüm.
acikahve Dilhunizade Aslında kilosu gayet normal sadece doğum kilosuna bakarak yorum yaptıkları için az demişlerdir. Sağlıklı olsunda kilosu az olsun ne olacak. Şu anda da gayet kilosu yerinde.
Eymeninannesiiiiii Dilhunizade benimki de 6100 gr 3170 doğmuştu doktor gayet iyi dedi ebemiz de en güzeli ne kilolu ne zayıf dedi ben hiç üzülmedim illa kilolu bebek olacak değiller ya sağlıklı olsunlar canım
Dilhunizade Deryaikra25 benim bebeğimde öyle meme,biberon,emzik gün içinde veremiyorum. Sütüm de az, çekmediği icin surekli çoğalmıyor da Ama gece de tam tersi meme emiyor sürekli …aslında öğle vaktine kadar hersey cok iyi.ondan sonra bayagi zorlanıyoruz
Eymeninannesiiiiii acikahve 23 nisan doğumlu 💙 rota ve bexsero olduk çarşamba günü çok ağır atlattık yeni yeni kendimize geliyoruz iştahında da azalma var inşallah düzelir diğer her şeyimiz düzeldi şimdilik iyiyiz gülmeyi incelemeyi çok seviyoruz oturmak istiyor kendini doğrultmaya çalışıyor gaz sorunumuz bitmiş doktor öyle dedi ilaçları kestik sizde nasıl durumlar ☺️
acikahve Eymeninannesiiiiii Bizimkine de aşılar ağır geliyor nedense çözemedim. Gerçi normalde doğum tarihi için doktor 26 Nisan demişti. Ama 10 Nisan’da anne karnında büyümediği için doğumumu başlattılar. Ondan da bünyesi daha zayıf olabilir.
Dilhunizade Eymeninannesiiiiii tabii ki de oyle ama ilk bebegim ve ebemiz iyi demesinden sonra doktor hemen bir uzman doktora gösterin kilosu cok az, az kilo almış deyince bir panikledim.
Eymeninannesiiiiii Dilhunizade benim de ilk bebeğim 1 ayda ne kadar almış oğlum 800 gr almış mesela 1 ayda
Dilhunizade Eymeninannesiiiiii iyi mi dediler ? Bana da her defasında alması gereken kilo aralığı 500 gram ve 1 kilo diye söylendi ve normalmiş ama benim bebegim su an dogum.kilosunun iki katında ebeler iyi dedi ona rağmen uzmana bir görün dendi 🤷♀️
acikahve [silindi] Ablamdan bildiğim kadarıyla 6.aydan sonra o akmalar duruyormuş. Muhtemelen ek gıdaya geçtikçe emmesi azalacağı için sütte azalmaya başlıyordur.
acikahve Gulgul23 Bizde de öyle ama doktor hiç ellemeyin zamanla bırakır dedi. Ondan siz de takılmayın bence hiç 🤗
Dilhunizade Deryaikra25 ama bu aralar fark ettim gun icinde eskisi gibi emmedigi icin ne tuketirsem tuketeyim sutum gece de artık yeterli gelmiyor. Bu gidişle emziremiyecegimden korkuyorum. Sütüm azdı zaten çoğalttım çabalayarak Smdi de emmio ve sütüm tekrar azaldı hicbir şekilde kendi sütümle doğduğuna inanamıyorum ikisini de emmiyor ondân sonra mama yapıyorum bu 3 gündür onu da ekiyor ordan anladım artk sütümün gece vakti de yetersizlestigini
gulerva acikahve babaannemde diyor. Delimisin ağlar o zaman durmaz diyor ama paronayaklık böyle bişey herhalde 😂
acikahve gulerva İç güdüsel olarak tedirgin oluyorsunuzdur. Aç olan bebek ne uyur ne susar boyuna ağlar 😊
Edakykun Oyku34 bizim de 11 Nisan gündüz uykuları çok güzeldi ama bır ıkı gündür pek uyumuyor nedense
burcu1234 acikahve 20 nisan bizimde. Rota aşımız dahil aşılarda hiç sorun yaşamadık. Uyku düzeni oturmadı bizdede. Bi gün bi günü tutmuyo hele gündüzleri bazen 15 dk uykuyla 12 saate yakın uyanık kalıyo. Bide sürekli ilgi yanında biri olsun konuşsun 5 dk tuvalete gidemez oldum. Çıldırıyo ağlıcam diye
acikahve burcu1234 Bir uyku rutini oluşturun bence daha 4.aya gelmeden. O döngüde siz inatla devam ettirdikçe; bir süre sonra pes ediyorlar. Biyolojik uyuma saatlerine göre planlarsanız mecbur uyuyorlar. Baya direniyorlar ama öyle böyle sonunda uyuyorlar 🙊