Candy1907 FerahKuzum canım bizim doktorumuz aşının ateş yapabilecegini söyledi, ateş olsa da olmasa da bugün 6 saate bir şurup verin dedi biz de öyle yaptık bı sorun yaşamadık biz ☺️
FerahKuzum Candy1907 ya bazı doktorlar aşıdan önve ilaç vern diyo kimi hmen snra bern diyo kimi ateşi çıkarsa hemen vern diyo kimi de ateşi çıksa da önce soğuk kompres yapn düşmezse son çare olarak vern diyo. Bunun hangisi doğru Allah aşkına yaa😁
iki_prens_annesi_ acikahve haber veririm tabi yok ikinci ayda ates olmamasi icin eve gelince bi cay kasigi kalpol vermistim ates olmadi biraz huysuzdu sadece ikinci ayda olmazsa 4te de olmaz diyolar bakalim
acikahve iki_prens_annesi_ Bize de doktor kas ağrısıda yapabilir demişti Zatürre aşısı için. Ondan vermiştim Calpol ama o gün 2 tane aşı oldu. Hangisi ateş yaptı bilmiyorum. En son artık fitil yaptıkta öyle düşmeye başladı ateşi. Denemediğimiz yöntem kalmadı😔
Candy1907 FerahKuzum aynen canım hepsi farklı şey söylüyor 😆 onlar bile bir fikir birliğine varamamisken biz ne yapalım. Bana kalsa şurup vermezdim çünkü aşının etkisini kaybettiği söyleniyor bana da mantıklı geldi ama doktor deyince de uyguladım.
acikahve serebro Sıçramaları zamanla azalacak diye bende bekliyorum. Bizimkide sürekli sıçrıyor; irkiliyor 😔
Bismillahhhh acikahve sıcaklardan mı bilmiyorum. Emerken aşırı terliyor. Yani kollarının kıvrım yerleri, bıyıkları, sırtı… Normal mi acaba
acikahve Bismillahhhh Bebekler emerken terlerler; ateşleri de çıkabilir. Efor sarfettikleri için terlemeye sebep oluyor 😊
Twinsmomee acikahve önce kendim denemeyi düşünüyorum zorlanırsam eğitim alacağım kitap aldım bir kaç tane onları okuyorum
Deryaikra25 acikahve bebegım meme reddı yapıyor ve 3 ay 20 gunluk 5.900 gr kılosu da az bıraz moralım bozukk
Deryaikra25 acikahve aglamıyor emzık kullandırdım ben ona yoruyorum yanı ayıkken emmıyor sankı gazı varmış gıbı ıtıyor memeyi ama gece mesela 1 de yatsa 3 bucuk gıbı mutlaka emıyor yanı 3 saatte bır uykulu emıyor kafam cok karıştı
Dilhunizade Deryaikra25 benim bebeğimde öyle meme,biberon,emzik gün içinde veremiyorum. Sütüm de az, çekmediği icin surekli çoğalmıyor da Ama gece de tam tersi meme emiyor sürekli …aslında öğle vaktine kadar hersey cok iyi.ondan sonra bayagi zorlanıyoruz