Herseycokguzelolacak Bernaaa bende gebelik sekeri vardi. Dokuz ay hic yiyemedim😀 sonra da ver elini tatli😉
Bernaaa Herseycokguzelolacak ya bende de tansiyon problemim vardı son aylarda hep tuzsuz yedim mecbur çok kötüydü ya hic tadı yok çocugum için sabrettim. Dogumdan 1 ay sonra tuzlu yemeye başladım oh be dedim 😊
GmzSnn Bernaaa bazı sezeryanLarda uzun süre iç karın ağrısı olabiLiyo sanırm abLam 3. sezeryanını oLdu we hep ağrıdığını söyler
Bernaaa GmzSnn anladım canım. Neyseki yanlız degilim bu durumda normalmiş demek bir pantoln giydigimde agrı oluyor zaten başka bişe olmasında allah krusun