Nltka Heeey ben 2 buçuk yaşıma kadar konuşmamışım🤣 annem evde turist gibi geziyordun diyor asla cümle kurmamışım bir iki kelime söylüyormuşum o kadar. 2 buçuk yaşından sonra önünü alamadık susmadın diyorlar🤣 hiç kafaya takıp kurcalama illaki bir zamanı vardır
Ezgidnzada Zeyk büyük eltimin çocuğu 3 yaşında konuşmuyor diye doktor doktor gezdiler otizm mis meger. Baska belirtileri varmi bi bakin doktora gidin iciniz rahat etmezse. O kendini geriye doğru yerlere de atiyordu. Oyuncak oynamiyordu ağlıyordu falan
Mom4775 benim de yeğenim 3 yaşında konuşmuyordu. Doktor doktor gezdiler. Atipik otizm olabilir falan dediler. Şu an 5 yaşında bülbül mübarek.
Zeyk Elifnaz34 benim kızımda her söylediğimizi anlıyor yapıyor komıtları uerine getiriyor ama dediğiniz gibi konusmada tık yok😅
Mucize_istiyorum22 Zeyk gun içinde neler yaptiginizi sueekli anlatin ona da sorun cok ise yariyor sürekli yardım isteyin oyun oynayin
merve5561 Zeyk benim kızım da 23 aylik anne baba mama meme diyor hayvan sesleri çıkartıyor o kadar ama her seyi anlıyor bütün kelimeleri biliyor ne istesem getiriyor anne demeye de 2 ay önce başladı ben artık takmıyorum mutlaka konuşacaklar
Melekkizimm Zeyk benim kizimda 15 aylik ve hic konusmuyor kendi kendine sesler cikariyor anlamsiz seyler soyluyor sarki soyler gibi yapiyor ama konusmuyor onceden bir kac kelime soylerdi simdi anne bile demiyor cok endiseleniyorum acikcasi😪
Deletedmom265 Zeyk gorumcemin oğlu 4 ten gün aldı hala konuşmuyor psikologa götürdü kreşe gönder demiş
Merveeenurr Zeyk valla kızım 4 Yaşında konuşmaya başladı.. Doktorla görüştüğümde anne baba filan diyosa sıkıntı olmadığını söylemişti. Ki nitekim de Bi sıkıntı yokmuş. Smdi 7 yasinda maşallahı var. Bir konuştu pir konustu😂😂
Efekuzeyy Selamlar herkese benim oğlumda 23aylık daha yeni yeni baba,abi,kuş, mama demeye başladı anne demiyor daha. Doktorumuza göre çok normal erkek çocukları geç konuşabilir duyduğundan eminiz korkmayın dedi.Ama hâlâ endişeliyim
Efekuzeyy balarisi_2019 arada ama az az baba,efe diyordu ama anne hiç dememişti.23.ayda anne ve söylediklerimizi tekrarlar başladı. Ama hala çok akıcı konuşmuyor.
Moci Oğlum 2o aylık yüzde 9o i dede der onun dışında hadi Baba bide ağlarken anni der doktorumuzda 2 yaşında kadar ilerleme olmazsa getirin demişti bizde konuşmasını sağlamaya çalışıyoruz ben küçükken çok geç konuşmusum acaba genetik mi blmiom zamanla ama arabayı calistirmayi biliyor vitesi atabiliyor ama konuşma az işte bizde içiniz rahat etmiyorsa bir doktora götürebilirsiniz