Zeyk Kızlar , kızım 28 ağustosta 2 yasında olacak. Arasıra anne , dili döndüğünce anneanne diyor çoğunlukla baba hatta sürekli 😅 var mı bizim gibi olan ne zaman açılacak acaba 😥
Deletedmom335 Zeyk benim oğlum çok güzel ifade ediyordu kendini kardeşi doğduktan sonra geri kaldı çok üzülüyorum artık bugün psikologla görüşeceğim
Ikrazumra19 Zeyk siz fazla konusmaya calisin yaninda surekli konusun kitap okuyun olmadi bi doktorla gorusun beim 2 yasinda kizim var birazda olsa konusmasi lazim 2 kelimeli cumle filan kurmasi lazim diyor doktorlar
Zerr Zeyk bizimki de öyleydi 2,5 tan sonra bi çözüldü ki sormayın. İnanın açılacak ileride, şimdi hafıza atıyor bi gün bi bakmışsın hiç duymadığın bi kelimeyi söylemiş
Esdoel Deletedmom335 kaç yaşında oğlum benim kızımda son 10 gündür bebek gibi davranıyor kardeşi emekliyor diye emekliyor sürekli kucak istiyor 3 yaşında kızım 😂
Deletedmom335 Zeyk sanırım öyle canım çoğu kişide bu yaşlarda geçiş dönemi diyorlar biraz daha sabredelim bakalım umarım konuşacaklar üstüne düşmeyin kafanıza çok takmayın taktikca susuyorlar hiç konuşmuyorlar
Busrakrt Cok samımi bir arkadasım var oglu üç yasına daha girmedi ama baba haricimde birsey demedigi içinyeni doktora götürdüler otozim baslangıcı dendi ve çocuk da tuhaf gelecek hiç birsey yok hatta geç kalmıssınız bile dediler bence en yakın zamnda doktorq götürün
Zeyk Busrakrt ama herşeyi anlıyor hatta 4-5 kelimenin ingilLizce türkçe anlamlarını biliyor her ikisinide sorduğumda gösteriyor saç göz parmak gibi . Otizm olsa bunlaeı yapabilirmi ki
Mirac_21032019 Busrakrt karsinizda zaten tedirgin bi anne var bu ne patavatsizliktir hopp diye arkadas cocuguna otizm dedi.Biraz duyarli bilincli olun ya
Kadriye Zeyk benimki de öyle 22 aylık olduk. Baba su anne dede süt bitti gi gi gibi kelime söylüyor. Tavsiyem bol bol konuşun aynı kelimeleri çok tekrarlayın ve en önemlisi yaşıtlarıyla oynasın tv izlemesin ve bol çocuk kitabı okumaya calisin
Mirac_21032019 Zeyk yapmaz cnm merak etme sen otizm oyle sadece konusmamakla olmuyo.Bir suru belirtisi var goz temasi parmakla gosterilen yere bakmama etrafa duyarsiz olma.Her denilene takilma sen
mom20 Zeyk yeğenim 3 yaşına kadar konuşamadı hiç bir anlamlı kelimesi yoktu bıcı bıcı anlamsız bişiler söylüyordu bazen.. sonra birden açıldı şimdi susturamıyoruz 4 yaşında 😊 zamanı gelince hepsini yapıyorlar..
Miniminiprens Zeyk eltimin çocuğu da 3 yaşında birden başladı nereden biliyormuş bu kelimelerii dedik hatta. Biliyormuş konuşmuyormş sanırım. Sizinde öyledir inşallah canım her çocuk bir değil
Deletedmom335 Esdoel 23 ay 23 günlük canım benimkide kızımı emzirince üzerime çıkıp saçlarımı çekiyor ısırıyor beni kulaklarımı parçalıyor hırçınlığı hiç gecmiyor önceden de böyleydi ama bu kadar aşırı değildi kreşe gönderiyorum hareketler yine aynı bugün doktor ne diyecek merak ediyorum normal diyorlar ama bana normal gelmiyor
Janset2105 Zeyk benim oğlumda ocak da 2 yaşına girecek söylediği şeyler baba mama meme gel hadi bitti yakın zamanda doktora göturdum rutin muayene için kelime söylemeye başladı mi dedi bunları söyledim bunlar yeterli dedi sorun yok dedi yakın arkadaşımın çocuğu 3,5 ay büyük benim oğlumdan baya baya konuşuyor cümle kuruyor yapıdan yapıya degisebilir
Elifnaz34 Zeyk benim oğlumda 2,5 yaşında anne baba falan diyor doktora götürdük sizi anliyorsa şimdilik bı sorun yok dedi ne dersek yapıyor her şeyi çok iyi anlıyor konuşmaya gelince tık yok 😁 3 yaşına girmeden konuşur inşallah. Sizde isterseniz içiniz rahat etsin diye bı doktora gösterin
Zeyk Elifnaz34 benim kızımda her söylediğimizi anlıyor yapıyor komıtları uerine getiriyor ama dediğiniz gibi konusmada tık yok😅